شرح رویدادهای کلاس تکنولوژی های ارتباطی

تجربه های کلاسی من
يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ

شرح دومین جلسه ۲۵ بهمن ماه

در این جلسه استاد مجدد درباره اهداف این کلاس و کارهای عملی دانشجویان توضیحاتی دادند، همچنین بحث‌های مختلفی میان استاد و دانشجویان پیرامون شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌های جدید ارتباطی شکل گرفت.

برای جلسه ‌آینده همه دانشجویان باید نرم افزارهای تلگرام، یوتیوب، لینکدین و توییتر را بر روی دستگاه‌های خود نصب نمایند و به عنوان دانشجوی ارتباطات باید با این نرم افزارها جهت انتشار مطالب آشنایی کافی داشته باشند.

همچنین دو نفر از دانشجویان راجع به فیدریدرها در کلاس توضیحاتی خواهند داد و یکی از دوستان راجع به توییتر نیز صحبت‌ خواهند کرد.

استاد درباره الفبای خط مورس نیز نکاتی را ذکر کردند، این کدها توسط سموئل مورس ابداع شده است و در ارتباطات تلگرافی و مخابرات رادیویی از آن استفاده میکردند اما امروه با پیشرفت ارتباطات به جز مواقع ضروری از این کدها استفاده نمیشود.

جلسه آینده پرینت کدهای فارسی و انگلیسی مورس را در یک صفحه به استاد ارائه میدهیم.

یکی دیگر از اهداف استاد آموزش تایپ ۱۰ انگشتی است که در این جلسه مقدمات آن در کلاس مطرح شد، همچنین با تمرین هایی تمرکز دانشجویان در این زمینه بالاتر رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
شقایق ماشاالهی

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۱۷ علی اصغر محکی
تشکر از گزارش خوب شما. و با آرزوی بهره گیری مطلوب از فضای موجود در این کلاس کاربردی و سودمند. موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنونم استاد بخاطر مطالعه و توجه شما
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی